Chociaż E-MAXI to niewielkie urządzenie wielkości Fiata 500, jest w stanie przetaczać pojazdy szynowe o masie nawet kilkuset ton. Bez znaczenia jest przy tym fakt, czy E-MAXI pełni rolę „ciągnika”, czy też „pchacza” – z taką samą wydajnością pracuje w obu kierunkach.
O możliwościach technicznych i innych zaletach wózków manewrowych E-MAXI oraz o ich roli we współczesnej infrastrukturze torowej, w wywiadzie dla Raportu Tramwajowego, opowiada Piotr Mizeracki – szef naszego działu przemysłowego. Przeczytacie o tym w najbliższym wydaniu Raportu Tramwajowego. Zapraszamy do lektury!
Kontakt:
Piotr Mizeracki – Szef Działu Przemysłowego Fire-Max
Tel. +48 22 578 84 14, Kom. +48 601 355 998, E-mail: pmizeracki@firemax.pl
Na zdjęciach: E-MAXI należące do MPK Olsztyn
![](https://www.firemax.pl/content/uploads/2022/05/E-MAXI-Holowanie-tramwaju-na-zajezdni-scaled.jpeg)
![](https://www.firemax.pl/content/uploads/2022/05/E-MAXI-M-w-hali-postojowej-MPK-Olsztyn-scaled.jpeg)