E-MAXI L (350 t)
Opis
E-MAXI L to najbardziej popularne urządzenie manewrowe, dwufunkcyjne (szynowo-drogowe) z serii E-MAXI. Jego konstrukcja umożliwia łatwą rozbudowę pojazdu o urządzenia pomocnicze, służące do obsługi warsztatów i zakładów naprawczych taboru kolejowego. E-MAXI L zostało zaprojektowane do przetaczania pojazdów kolejowych i tramwajów o maksymalnej masie 350 t. E-MAXI L można z powodzeniem wykorzystać do przetaczania pojazdów kolejowych i tramwajów w halach, na otwartej przestrzeni i w obrębie bocznic kolejowych czy zajezdni tramwajowych. E-MAXI L można wykorzystać także do przetaczania pojazdów w obrębie myjni taboru i tokarni podtorowych.
Podstawowe dane techniczne:
- System szynowy dla toru 1435 mm lub innego (od 1000 do 1676 mm)
- Max. masa przetaczanych pojazdów: ok. 350 t (na suchym, prostym torze)
- Napęd: akumulatorowy z odzyskiem energii (brak emisji spalin)
- Sterowanie wszystkimi 4 kołami napędowymi w zakresie od 0o do 130o: obrót w miejscu, jazda po skosie, wjazd prostopadły i inne
- Zdalne sterowanie radiowe na torze i na drodze
- Koła prowadzące systemu szynowego opuszczane i podnoszone hydraulicznie
- Bezstopniowa kontrola napędu kół
- Przyciski bezpieczeństwa (awaryjnego zatrzymania) umieszczone na panelu sterowania i po obu stronach pojazdu
- Syrena ostrzegawcza, lampa ostrzegawcza, oświetlenie pola pracy
- Prędkości dedykowane wybierane przez użytkownika
- Prędkość bez obciążenia: 0 – 6 km/h
- Prędkość z obciążeniem: 0 – 3 km/h
- Sprzęgi do wyboru przez użytkownika (np. do haka UIC, Schaku 10, 330, SA3, AAR, Albert i inne)
- Inne akcesoria dostępne w opcji (np. system hamulca zespolonego, kabina operatora)
Pamiętaj! Każdy pojazd manewrowy jest produkowany na potrzeby konkretnego użytkownika i są możliwe modyfikacje w obszarze wybranych rozwiązań technicznych.
Spytaj o szczegóły!
Piotr Mizeracki
Więcej w kategorii Wózki manewrowe ZAGRO:
E-MAXI S (100 t)
E-MAXI M (300 t)
E-MAXI XL (1000 t)
E-MAXI XL Hybryda (1000 t)
E-MAXI XXL (2000 t)
E-MINI (50 t)
MINI spalinowe (150 t)
MAXI spalinowe (200 t)
Platforma WRG (300 t)