Straż Pożarna

Kliknij aby otworzyć menu

Opis

  • Unikalny system stabilizacji drgań MAGIRUS CS (stabilizacja komputerowa). Wszystkie ruchy drabiny są natychmiast rozpoznawane przez komputer i w ułamku sekundy stabilizowane przez wysterowanie hydraulicznych ruchów przeciwnych, np. w przypadku silnych wiatrów lub zaburzeń w pracy gdy, np. ktoś wskoczy do kosza
  • Pięć komputerów sterujących: dwa dla podwozia, dwa dla zespołu drabiny i jeden dla kosza
  • Skośne podpory hydrauliczne umożliwiające rozstawienie podpór m.in. pod samochodami lub przeszkodami. Skośne podpory pozwalają na wjechanie podporą pod zaparkowany samochód, ustęp w murze, siatkę ogradzającą parking
  • Osiem punktów podparcia: 4 podpory plus koła osi tylnej i przedniej. Czujniki kontaktu z podłożem w talerzach podpór oraz czujniki ciśnienia znajdujące się w hydraulicznym układzie blokady osi tylnej
  • System kontroli całej drabiny CAN-BUS z przywoływanym menu programowym, zdalnym systemem diagnozowania i informacji serwisowej.GPS i SMS w opcji.
  • Wykonanie w systemie ALU FIRE podium z wbudowanym oświetleniem terenu wokół samochodu (wyposażenie specjalne), bezpiecznymi wejściami na podium zlokalizowanymi na środku i z tyłu samochodu i skrytkami o pojemności ca 4 m3
  • Podwozie o wysokiej odporności na siły skręcające zapewnia optymalną stabilność drabiny
  • Prowadnice wykonane z profili ze stali szlachetnej
  • Kataforeza przez zanurzenie podwozia, zespołu drabiny i kosza gwarantuje optymalne zabezpieczenie przed korozją wywołaną działaniem czynników atmosferycznych
  • Zwiększenie zakresu pola pracy:
  • poniżej poziomu terenu z -12 stopni na -17 stopni
  • kąta podnoszenia z 73 stopni na 75 stopni
  • korygowania nierówności terenu z 7 stopni na 10 stopni
  • W opcji HZL kierowanie osi tylnej niezależnie od pozycji osi przedniej
  • Lekkie podwozie 160E30F, 16 000 kg, rozstaw osi 4815 mm, silnik Euro-6, moc 220 kW

Wysokość ratownicza 30,5 m
Wysokość robocza 32 m

  • Przykładowe wyposażenie dodatkowe:
  • Osłona pomiędzy kabiną i wysoką skrytką narzędziową
  • Osłona przęseł
  • Tył pojazdu z odlewu z tworzywa sztucznego
  • Oświetlenie wokół pojazdu 
  • Drabina posiada Świadectwo Dopuszczenia CNBOP
  • Zalety
      • Świadectwo dopuszczenia CNBOP w odmianie osi tylnej standard i HZL (oś skrętna)
      • Zwiększony zakres pola pracy: poniżej poziomu terenu z -12° stopni na -17°, kąt podnoszenia z 73° na 75°, korygowania nierówności terenu z 7° na 10°
      • Podwozie pojazdu wyposażone w silnik spełniający normę Euro6
      • System stabilizacji drgań MAGIRUS CS
      • Pięć komputerów sterujących: dwa dla podwozia, dwa dla zespołu drabiny i jeden dla kosza
      • Skośne podpory VARIO
      • Automatyczny system kontroli drabiny CAN-BUS z przywoływanym menu programowym, zdalnym systemem diagnozowania i informacji serwisowej
      • Wykonanie w systemie AluFire
      • Zwarta konstrukcja: szerokość 246 cm, wysokość 330 cm, długość 970 cm
      • Wysokość robocza 32 m
      • Lekkie podwozie 160E30F, rozstaw osi 4815 mm, silnik Euro-6, moc 220 kW
      • Duży komfort jazdy, dzięki ergonomicznie zaprojektowanej zabudowie i cichej pracy silnika
  • Dane techniczne

WIĘCEJ W TEJ KATEGORII:

M 68 L
M 60 L
M 55 L
M 42 L
M 42 L-AS
M 39 L
M 34 L-H
M 32 L-AT
M 32 L-AS
M 32 L-AS n.B.
M 30 L-A
MULTISTAR 2
DRAGON 2

Przejdź do góry strony