Opis

Mosty do wkolejania stanowią podstawę dla systemu przesuwu bocznego. Mosty układa się prostopadle na szynach i instaluje na nich wózki do wkolejania wraz z siłownikami. Otwory w górnej płaszczyźnie mostów wykorzystywane są przez siłownik przesuwu bocznego jako punkt kotwienia.

Istnieją 3 typy mostów do wkolejania o zróżnicowanej wysokości 85, 140 i 184 mm, przenoszących różne obciążenia. Dobór danego typu mostu ściśle zależy od parametrów pojazdu szynowego.

Długość mostu może być zwiększona - dwa mosty można połączyć ze sobą dzięki specjalnym łącznikom. Miejsce złączenia musi być zawsze podparte.

 

 

  • Dane techniczne
        Jedn.

      Wysokość 85 mm

      Długość m 1,1 2,2 3,3
      Szerokość mm 350 350 350
      Waga kg 34 68 102

       

        Jedn.

      Wysokość 140 mm

      Długość m 1,1 2,2 3,3 4,4
      Szerokość mm 350 350 350 350
      Waga kg 40 80 120 160

       

        Jedn.

      Wysokość 184 mm

      Długość m 1,1 2,2 3,3 4,4
      Szerokość mm 350 350 350 350
      Waga kg 70 140,5 211 281

       

      Maksymalne obciążenie mostów

       

      Most 85 mm

      Most 140 mm Most 184 mm
      przy pełnym
      podparciu
      350 kN 1000 kN 1200 kN
      1 m odstępu
      między podporami
      60 kN 500 kN 900 kN
      1,43 m odstępu
      między podporami
      50 kN 400 kN

      650 kN

      Łączniki mostów do wkolejania

      Długość mostu może być zwiększona. Dwa mosty można połączyć ze sobą dzięki specjalnym łącznikom. Miejsce złączenia musi być zawsze podparte.

        Jedn.      
      Wysokość mm 85 140 184
      Waga kg 9,6 18 21

WIĘCEJ W TEJ KATEGORII:

System przesuwu bocznego DUO
System kompaktowy
Siłowniki hydrauliczne
Siłowniki wewnętrzne
Siłownik wahliwy
Podstawy siłowników
Nakładki podwyższające
Adaptery na siłowniki
Węże hydrauliczne
Pompy ręczne
Agregaty hydrauliczne
Pulpity sterownicze
System VARIO
Zestaw ściągający
Zestaw przechyłowy
Zestaw do wpychania kół
Poduszki 8 bar
Poduszki 12 bar C.Tec
Poduszki 12 bar S.Tec

Przejdź do góry strony